Naziv projekta: “Rast DIDASKO brenda na području RH”
Oznaka projekta: 1_NPOO.C1.1.2.R3-I2.01.-V11.0335
Nositelj projekta: DIDASKO d.o.o.
Ukupna vrijednost projekta: 5.100,00 EUR + PDV
Bespovratna sredstva: 2.550,00 EUR - 50%
Razdoblje provedbe: 02.07.2024.-17.12.2024.
Naziv poziva: Vaučeri za digitalizaciju - digitalni marketing
Kod poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01
Cilj projekta: "Rast DIDASKO brenda na području RH" ima za cilj unaprijediti digitalni marketing i komunikacijske strategije škole stranih jezika kako bi se povećala konkurentnost na tržištu. Projekt će se fokusirati na tri glavna područja: digitalnu prisutnost, ciljano oglašavanje i edukaciju zaposlenika o efektivnim praksama i načelima digitalnog marketinga.
Digitalna Prisutnost: Planira se povećati prisutnost na društvenim mrežama, s posebnim fokusom na platforme popularne među ciljnim skupinama, kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, te pokretanje edukativnog bloga na web stranici.
Edukacija zaposlenika: Cilj je osnažiti zaposlenike novim znanjima i vještinama koje su ključne za uspješnu implementaciju i održavanje digitalnih marketinških strategija. Krajnji cilj ovog projekta je stvoriti snažniju i vidljiviju digitalnu prisutnost čiju kvalitetu će održavati i unaprijeđivati zaposlenici DIDASKO škole, što će u konačnici dovesti do povećanja vidljivosti i privlačenja većeg broja učenika.
Projekt "Rast DIDASKO brenda na području RH" imao je za cilj unaprijediti digitalni marketing i komunikacijske strategije škole stranih jezika kako bi se povećala njezina konkurentnost na tržištu. Fokus projekta bio je usmjeren na tri glavna područja: digitalnu prisutnost, ciljano oglašavanje i edukaciju zaposlenika o efektivnim praksama i načelima digitalnog marketinga. Digitalna prisutnost unaprijeđena je povećanjem aktivnosti na društvenim mrežama, s posebnim naglaskom na platforme popularne među ciljnim skupinama, poput Facebooka, Instagrama i LinkedIna. Također je pokrenut edukativni blog na službenoj web stranici, čime je dodatno obogaćen sadržaj i osnažena online vidljivost.
Edukacija zaposlenika provedena je s ciljem osnaživanja tima novim znanjima i vještinama koje su bile ključne za uspješnu implementaciju i dugoročno održavanje digitalnih marketinških aktivnosti. Krajnji rezultat projekta bila je jača i prepoznatljivija digitalna prisutnost, koju su zaposlenici DIDASKO škole+ kontinuirano održavali i razvijali, što je dovelo do povećanja vidljivosti i rasta broja upisanih učenika.
Trajanje projekta: 02.07.2024.-17.12.2024.
Ukupna vrijednost projekta: 5.100,00 EUR + PDV
Ukupni prihvatljivi troškovi: 5.100,00 EUR
Ukupna bespovratna sredstva: 2.550,00 EUR - 50%
DIDASKO d.o.o.
Lidija Buljan, direktorica
didasko@didasko.hr
Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.